Instaweek #2

Vorige week heb ik geen Instaweek geplaatst, omdat ik simpelweg niks interessants had gedaan die week. Maar deze week is hij er weer! Dit was mijn week!

 

Ik maak eigenlijk best veel selfies! // Met mijn vriend naar Sex Tape geweest, best een leuke film.

 
En weer een selfie, haha! // Fruit Muesli, Granenkoffie (Caffeine vrij) en een meloensalade! Mhh yummi!

 
De meloen salade was vrij snel op! Lekkerr! // Lekker Muesli voor ontbijt!
 
Een lekker stukje chocolade hoort erbij!


Beter laat dan nooit: Eindelijk de Happinez lezen!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op Instaweek #2

  1. twinkelbella zegt:

    Die chocolade is zo super lekker! Leuk overzichtje!

  2. Kimberly zegt:

    haha dat chocolaatje vind ik echt super leuk! :D

  3. Daniëlle zegt:

    Leuk overzicht! Het ziet eruit als een leuke, gezellige week!

  4. Kirsty zegt:

    Leuke foto’s! Ik vind meloensalade altijd zo lekker, vooral als het wat warmer is!

  5. Sylvana zegt:

    Leuk overzichtje! Ik ben ook naar Sex Tape geweest, heb zo hard gelachen!

  6. Bianca zegt:

    Leuke foto’s, lekker die meloen!

Plaats een reactie