Persoonlijk // Hallo allemaal!

Hallo allemaal! Welkom op mijn blog, Roseary! Ik ben deze blog al een paar keer gestart, en telkens ging er iets fout. Dit keer ben ik er op gedreven hem ook vol te houden! Ik wilde mijzelf toch nog even voorstellen!

Mijn naam is Angela, en ik ben geboren op 4 januari 1993! Ik blog al een paar jaar, en sinds Oktober heb ik de blog Bouncing Brunette, een engelstalige personal style blog. Omdat ik het toch miste om in het Nederlands te bloggen, heb ik besloten mijn oude blog weer op te starten!

Ik houd erg van de japanse & koreaanse kledingstijl, de pastelkleuren & schattigheid erin spreekt mij gewoon heel erg aan. Daarnaast heb ik ook gewoon een zwak voor Aziatische landen, en ben ik dan ook al enkele keren naar Thailand geweest. Ooit wil ik nog eens een keertje naar japan!

Daarnaast ben ik ook amateur model, dit betekend dat ik regelmatig photoshoots heb. Ik heb dan ook mijn eigen modellen pagina om meer opdrachten te vangen! Mijn modellenpage heet Angiejj, naar een bijnaam die ik al sinds de middelbare school draag!

Wat ga je zoal vinden op deze blog? Voornamelijk mijn persoonlijke stijl, en ik wil er graag ook wat meer persoonlijke dingen in gaan doen, en het een en ander over beauty. Ik ben van plan om ook naar evenementen te gaan, zoals een kerstmarkt, de huishoudbeurs, stoffenspektakels.. En ik ben ook van plan een youtube pagina aan deze blog te gaan koppelen!

Mijn favoriete webshop is Ebay, want het is daar echt heel erg goedkoop! Ik houd erg veel van budget shoppen, dus ik denk dat je dat ook wel veel op deze blog gaat zien!

Als ik mijn stijl zou moeten beschrijven, zou ik ‘girly’ zeggen. Ik houd veel van jurken & rokken, en als ik een keer een broek draag, probeer ik er altijd hakken onder aan te trekken, en het zal waarschijnlijk ook bijna altijd een skinny jeans zijn!

Veel plezier op mijn blog, en hopelijk tot ziens!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

14 reacties op Persoonlijk // Hallo allemaal!

  1. mirthebeauty zegt:

    Leuk dat je gaat bloggen!

  2. eline zegt:

    Mooie blog heb je, ik ben ook helemaal gek van Japan en alle schattigheid er om heen
    xxx

  3. Random Persoontje zegt:

    Super leuk dat je in het Nederlands gaat bloggen! :D

  4. Griet zegt:

    Succes met je blog! Thailand is zo mooi he, ik wil ooit graag terug.

  5. xhannahs zegt:

    Leuk, ik ben heel erg benieuwd naar je verdere artikelen! :)

  6. Maaike zegt:

    Die laatste foto vind ik echt heel mooi!

  7. psgels zegt:

    Shoppen via ebay is inderdaad leuk, maar sommige verkopers doen wel moeilijk.

    Maar leuk blog! Hopelijk komen er veel meer posts!

  8. セレネ zegt:

    Ben je al een keer naar een stoffenspektakel geweest?
    Ik ga zelf alleen naar stoffenmarkten (Eindhoven/Utrecht – maar in Eindhoven hebben ze meer!) en de stoffenwinkel in Helmond. Mijn zusje is wel naar het stoffenspektakel geweest, maar ze vond het echt tegenvallen.

    Huishoudbeurs ben ik ook geweest (vorig jaar in Amsterdam), maar ook al had ik daar wel wat leuke dingen meegemaakt, ik ben zonder ook maar 1 ding thuisgekomen :P Ik ga er niet nog een keer heen, toch niets voor mij! En ze hebben sowieso geen stoffen, alleen maar kleding (en het is daar bij die kraampjes echt VEEL TE DRUK, dus je kan niet eens echt rustig iets uitzoeken…).

    • roseary zegt:

      Stoffenspektakel ben ik wel al eens geweest! Een vriendin leert mij zelf kleding maken, dus dan heb je natuurlijk stofjes nodig! Ik ben ook eens naar een stoffeniets geweest in Rotterdam, volgens mij was dat ook het stoffenspektakel en in mijn eigen stad hebben we elke week een stoffenmarktje op vrijdag, heerlijk is dat!

      :) Huishousbeurs ben ik 1x geweest en ik heb het er erg naar mijn zin gehad! Ik ben dol op dat soort beurzen, tja ieder hun eigen ding, right? :)

      • セレネ zegt:

        Zelf kleding maken is heel handig :) maar ik heb nu wel dat ik bijna alle kleding in winkels of te duur, of te slecht in elkaar gezet vindt… Ik heb al een paar keer gehad dat mensen vroegen waar ik iets had gekocht, als ik het zelf gemaakt had, en dat ze vroegen of ik het zelf gemaakt had, terwijl ik het had gekocht… Motiveert niet om meer te kopen, maar juist om zelf te maken!

Geef een reactie

