Inspiratie // Tumblr Tuesday #1

Ik zit veel op tumblr. Een selectie van mijn favorieten kan natuurlijk dan ook niet missen! Dit zijn mijn favorieten van de afgelopen week!

Volg mijn tumblr hier!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Inspiratie. Bookmark de permalink .

8 reacties op Inspiratie // Tumblr Tuesday #1

  1. mirthebeauty zegt:

    Wow wat mooi! Ik kan niet kiezen welke foto ik het mooiste vind. Ik vind die nagels met Essie nagellak mooi en die ogen en nog veel meer…. :D :D :D! Ik kijk uit naar je volgende Tumblr Tuesday!

  2. Dat lintje in het haar vind ik heel leuk! En aaaahw die puppies! :)

  3. Edith zegt:

    Hele mooie inspiratie!

  4. leuke inspiratie!! liefs inspiiredbylife

  5. Bertine zegt:

    wat een leuke fotos! die haarstrik is tof!

  6. Hele mooie inspiratie plaatjes :D !

  7. Wat een heerlijke plaatjes om naar te kijken! :)

  8. psgels zegt:

    Lange post met veel inspiratie ja. Leuk! :)

Geef een reactie

