Outfit // Favorite Dress

Van het weekend had ik een verjaardag, en dan moeten er natuurlijk foto’s van de outfit gemaakt worden! Ik droeg mijn favoriete jurkje en omdat het nog best koud was een vestje eroverheen!

Outfit Details
Jurk – Primark / Vest – H&M / Malliot – Zeeman / Schoenen – Schoenenreus

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Outfits. Bookmark de permalink .

7 reacties op Outfit // Favorite Dress

  1. whatilovenl zegt:

    Wat een mooie outfit! :-)

  2. ingewm zegt:

    Leuke jurk, ik volg je blog nu via bloglovin! :) X
    http://www.ingewm.nl

  3. ruubyvds zegt:

    Leuke outfit.
    Zal je gaan volgen op bloglovin x

  4. psgels zegt:

    Leuke outfit. Waar heb je de fotoshoot genomen?

  5. Bertine zegt:

    dat is echt een mega leuk jurkje, zou ik ook zo kunnen dragen!

Geef een reactie

