New in // Primark blouse & Blogging T-shirt

Een vriend van mij gaf mij deze prachtige blouse, en mijn vriendje kwam met een super tof shirt aanzetten!

Primark blouse!

I’m too busy, read my blog! Van de coolcat!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Shoppen. Bookmark de permalink .

8 reacties op New in // Primark blouse & Blogging T-shirt

  1. Marloes zegt:

    Haha wat een super leuk shirt zeg!

  2. wat een leuke shirt! liefs inspiiredylife

  3. Saskia zegt:

    Wat een ontzettend leuk blog shirt, super!

  4. Maaike zegt:

    Dat blogshirt is echt heel leuk!

  5. Jhemyla zegt:

    Oooh dat shirt wil ik ook hebben I’m too busy, read my blog

  6. haha dat blog shirtje heb ik laats in het zwart gekocht :D ! lief dat je beide gekregen heb ;)

  7. Bertine zegt:

    dat shirtje wil ik ook!!!

Geef een reactie

