Outfit // Little flower

Het is altijd leuk om jezelf leuk aan te kleden. Dus toen ik mijn nieuwe blouse had, kwamen er meteen enorm veel ideeën binnen voor outfits!

Outfit Details
Blouse – Primark / Rok – H&M / Panty – Zeeman / Schoenen – Van Haren/ Ketting – Kruidvat

  

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Outfits. Bookmark de permalink .

9 reacties op Outfit // Little flower

  1. inspiredbylifee zegt:

    wat een leuke outfit, liefs inspiiredbylife!

  2. Danielle Springer zegt:

    Ik moet eigenlijk ook vaker rokjes dragen. Heb helemaal geen rokjes in mijn kast liggen, maar eigenlijk zijn ze best leuk. Waar komt dat tasje eigenlijk vandaan?

  3. Leuke blouse, vind je rok ook erg vrolijk!

  4. svenja zegt:

    hele leuke outfit, ik heb ook zo een soort tasje, maar dan van de Primark :) Liefs, Svenja

  5. Bertine zegt:

    die tas staat erg leuk bij je outfit!

  6. xwiesx zegt:

    Wat een leuk rokje!

  7. wow!
    wat een leuke outfit :)

    Je blog ziet er super goed uit ;)
    xx julia

Geef een reactie

