Fashion inspiratie // Lente!

De lente komt eraan! En het is dus de hoogste tijd om wat leuke inspiratie op te zoeken!

De plaatjes die ik post, komen vooral van Polyvore! Ik ben echt helemaal verliefd op die website, omdat je echt de leukste outfits kan vinden!

In de lente draag ik het liefst een fijne panty, dichte schoenen of laarsjes en een cardigan. Als het warm genoeg is gaat de cardigan weg. Dunne jasjes zijn voor mij een pré… Dat doet me eraan denken! Ik heb een nieuwe lente jas nodig. Laat de jacht beginnen!

Hopelijk inspireerde deze outfits jullie net zoveel als dat ze mij inspireerde!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Inspiratie. Bookmark de permalink .

3 reacties op Fashion inspiratie // Lente!

  1. Eline zegt:

    Leuke post! Wat zijn dat veel outfit, maar ze zijn wel allemaal heel leuk en het geeft me een blij lente gevoel :)
    Liefs,
    Eline
    http://www.just-litllethings.blogspot.be/

  2. leuke kleding!’
    De schoenen van de laatst outfit zien er super uit!

    Xx Julia

  3. elineremmerswaal zegt:

    Wat een schattige combinaties ♡

Geef een reactie

