Tag // 30 little reasons to smile

Deze tag heb ik al eerder gedaan, maar vond het alsnog leuk om hem met jullie te delen! Vooral gezien de wereld wel wat meer vrolijkheid mag gebruiken! 30 redenen om vrolijk te zijn!

Hoe gaat de tag te werk?
1. Ga naar Little Reasons To Smile.
2. Kies jouw 30 redenen om vrolijk te zijn!
3. Deel ze met je volgers.

Deze tag maakt mij altijd erg vrolijk, en ik doe hem dan ook vaak. Jullie zullen hem vast en zeker nog wel een paar keer voorbij zien komen, want er zijn altijd andere redenen om te blijven lachen. En daarbij stil staan vind ik heel belangrijk! Ik tag iedereen die deze tag ook wilt doen!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op Tag // 30 little reasons to smile

  1. Leonie zegt:

    Ah ik vind die zo’n leuke tag! Hele leuke ‘reasons to be happy’ heb je uitgezocht. :)

  2. Frozen yoghurt, lekker bezig zijn en de hele zomer lang bloggen onder het genot van nog meer ijs.. OH HEAVEN!

Geef een reactie

