Persoonlijk // Dear Diary #2

Elke week maak ik een overzicht over wat ik die afgelopen week heb gedaan! Hiermee geef ik jullie een kijkje in mijn leven!

Mijn week begon lekker! Gezellig naar mijn beste vriendin toe en genieten van een filmpje en een glaasje mede (honingwijn)

Proosten maar!

Het weer was deze week lekker genoeg om weer op de fiets naar school te gaan! En wat een drukke schoolweek heb ik gehad! Mijn eindexamen komt eraan!

Na een drukke schoolweek op vrijdag richting mijn vriend. Gezellig!

Op zaterdag nog even het bos in gegaan voor een fijne wandeling!

Sorry dat er zo weinig foto’s zijn deze week. Gezien mijn eindexamen eraan komt bestond mijn week merendeels uit lezen, schrijven, tekenen en al dat soort zooi. Zal blij zijn als het erop zit!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

