I love // Heartshaped sunglasses

Tja, ik moet er nu toch echt aan geloven. Vorige zomer deed ik het zonder goede zonnebril, en nu wil ik toch echt wel een paar zonnebrillen hebben zodat ik kan afwisselen. Mijn ogen vielen op een paar hartvormige.. Maar de prijs deed pijn. Dus vond ik een paar super leuke op ebay!

Ik vind ze echt super schattig, en ik heb veel goeds gehoord! Nu hoop ik dat ze mij zullen bevallen! Ik wil ze ook nog in het rood en zwart!

En voor $1,36 vind ik het zeer zeker wel te doen! Wat vind jij van deze zonnebrillen?

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Shoppen. Bookmark de permalink .

4 reacties op I love // Heartshaped sunglasses

  1. Kim zegt:

    Leuk modeltje, op eBay heb je inderdaad de leukste brillen voor een fijn prijsje :-)

  2. ik vind ze erg schattig uitzien. Liefs inspiiredbylife

  3. Kimberly zegt:

    Ik vind het ook zo leuk! Ik wil er ook eentje hihi

Geef een reactie

