Persoonlijk // Favoriete bloggers

Ik vind het altijd leuk om mijn favoriete bloggers te delen, en ben dit dan ook zeker van plan regelmatig te doen! Dit zijn de eerste 10!

Ooh La Rouge
Josephine was een van de eerste bloggers die ik volgde, en dat is eigenlijk altijd wel zo gebleven. Ze heeft de meest gave outfits, leuke filmpjes en nog veel meer!

My Super Sweet Life
Tinneke was ook een van de eerste bloggers die ik ontdekte! Ze heeft een super leuke vrouwelijke stijl, want ze draagt alleen maar jurkjes! Al haar posts lees ik met veel plezier!

Beautyglitter
Een blog die ik ook alweer bijna een jaar volg! Een van de weinig blogs die ik volg die over beauty gaan. Altijd weer een plezier om te lezen!

Budgetproof
Helaas is mijn portomonee niet zo erg gevuld, dus ik ben maar al te blij met deze website! Super handige tips, en nog eens super toffe artikelen ook! Heerlijk!

Mademoiselle Sophistique
Deze dame volg ik ook al weer een jaar! Een blog met super leuke reviews van verschillende items! Super leuk om te lezen!

Red Sonja
Dit is een blog die ik ongeveer 3 maanden geleden hebt ontdekt, en ze is een enorm grote inspiratie bron voor mij! Deze moest gewoon in mijn eerste favoriete bloggers artikel! Ze heeft een klassieke en vrouwelijke stijl.

Rebels maar Romantisch
Een blogger die ik ook pas een paar maanden volg, maar die ook een enorme inspiratie is voor mij. Ook deze heeft een vrouwelijke stijl.

Elegantic
Nogmaals een beautyblog die ik met veel plezier volg! En zo af en toe zit er ook een leuke lifestyle post tussendoor!

Birds and Beez
De laatste beauty blog van dit lijstje! Ook deze heeft naast beauty artikelen ook veel lifestyle artikelen. Super leuk om te lezen!

Mints and Mangos
Als we het over mijn favoriete bloggers hebben, mag Mint & Mangos niet ontbreken! Een super leuke blog over Fashion, Beauty & Lifestyle!

Dit zijn de eerste 10 van mijn lange lijst met favoriete bloggers! Ik ben van plan binnenkort nog een lijst te maken. Ik zet bloggers er niet 2x op, dus volgende keer zien jullie 100% zeker weer nieuwe!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Persoonlijk // Favoriete bloggers

  1. Leuke lijst! Ik ken er ook een aantal van, altijd leuk om weer nieuwe blogs te leren kennen :)

  2. dedotties zegt:

    Oeh leuke! Ik ken er wel een paar van!

  3. Bo zegt:

    Leuke lijst! Sommige kende ik nog niet, dus daar ga ik even een kijkje nemen :)

  4. Wat super lief dat ik erbij sta! En wat gaaf dat je me al bijna een jaar volgt, altijd leuk om zo lang een bezoekster te hebben :D!

Geef een reactie

