Fashion Inspiration // Korean & Japanese

Ik ben dol op de koreaanse & japanse cultuur, en dus ook op hun kledingstijlen! Ik wilde een post hieraan besteden, dus heb ik zoveel mogelijk plaatjes bij elkaar gezocht!

Met dank aan Tumblr, Polyvore & Tumblr heb ik deze post gemaakt!

Dat was Tumblr! Je ziet dit soort plaatjes al vaak langs schieten bij mijn Tumblr Tuesdays, maar nu weten jullie tenminste waar ze vandaan komen.

Ook heb ik YouTube een beetje uitgekamt!

Ik ben vooral dol op de pastelkleuren in deze kledingstijl, en de schattigheid. Ik ga experimenteren hoe ik deze kan combineren met mijn momentele kledingstijl!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Inspiratie. Bookmark de permalink .

3 reacties op Fashion Inspiration // Korean & Japanese

  1. Eline zegt:

    Leuk om te zien!

  2. Bo zegt:

    Schattige inspiratie foto’s!

  3. Natiza zegt:

    Ik vind die meisjes altijd zo pretty! Oeps haha

Geef een reactie

