Fashion Inspiration // Midi Skirts

Mijn momentele liefde zijn Midi skirts! Ze zijn mooi, elegant en volgens mij nog makkelijk te combineren ook! Ik heb er zelf nog geen, maar dat gaat zeker wel komen!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Inspiratie. Bookmark de permalink .

3 reacties op Fashion Inspiration // Midi Skirts

  1. Jhemyla zegt:

    Ik ben nog steeds gek op de maxi skirt.

  2. Sommige vind ik er heel gaaf uitzien!

  3. Chahrazad zegt:

    Ik vind midi rokken echt supperrrr!!

Geef een reactie

