Persoonlijk // Series die ik momenteel kijk!

Ik ben dol op lekker series kijken! En dit zijn de series die ik op dit moment kijk! De series die ik hierin opnoem zijn allemaal nog gaande!

 

 

Once upon a time // Grimm
 
Pretty little Liars // Game of Thrones
 
The big bang theory // Victorious
 
My little pony, Friendship is Magic // Bones

 

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op Persoonlijk // Series die ik momenteel kijk!

  1. Ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen van Pretty Little Liars!

  2. hereismai zegt:

    ik keeek vroeger ook bones! ik raad je aan om how i met your mother te kijken of chuck! echt mn favoriete series en natuurlijk revenge en the vampire diaries woohoo!

Geef een reactie

