Outfit // We all go together

S’avonds vind ik het heerlijk om met nog wat vrienden te hangen, maar gezien het erg snel afkoelt vind ik het moeilijk om mijzelf erop te kleden. Dit is dan ook het moment dat mijn broeken uit de kast komen!

Outfit Details // Blouse – Primark // Broek – H&M // Schoenen – Schoenenreus // Accesoires – Claires // Tas – 2e hands

En ik moet jullie gewoon de accesoires laten zien die ik laatst gekocht heb!
Ring & armbanden – Claires
Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Outfits. Bookmark de permalink .

Een reactie op Outfit // We all go together

  1. Bertine zegt:

    leuke sieraden! die broek zit je goed!

Geef een reactie

