Outfit // Sunny Sunflower

Al een tijdje heb ik dit shirt in mijn kast liggen, en met een tijdje bedoel ik ongeveer een maand, en gewoon geen idee hebben hoe ik het netjes kan combineren, omdat hij toch wel erg kort uitvalt. Maar toen ik naar de film ging, heb ik hem dan toch eindelijk uit de kast getrokken!

Outfit Details
Shirt – H&M // Tanktop – New Yorker // Broek – H&M // Schoenen – Schoenenreus // Tas – Primark // Ketting – Claires // Oorbellen – Primark

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Outfits. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

