Bioscoop Wishlist Augustus

Ik heb een Pathe Unlimited Gold, en ik ga hem gebruiken ook! Dit is mijn lijst van welke films ik nog in de bioscoop wil gaan zien!

Deze lijst zal bestaan uit films die op dit moment in de bioscoop zijn, of die in augustus in de bioscoop gaan komen.


The Purge: Anarchy
Sinds ik deel 1 heb gezien, sta ik te springen om deel twee te gaan kijken!


Sex Tape
Foute humor is altijd wel een beetje mijn ding geweest. Ik moest giechelen bij de trailer en werd erg benieuwd, dus ook deze hoort thuis in deze lijst!


And so it goes
Opnieuw een lachfilm die mij wel interessant lijkt!


Let’s be cops!
Nog een lacht film op mijn lijstje!


Blended
En de laatste op mijn lijstje; Blended! Stiekem vooral omdat Adam Sandler erin speelt, en ik bijna alle films met hem erin echt super leuk vond!

En dat is mijn lijst voor Augustus! Blijkbaar vooral lach films! Ik heb nu al zin om lekker naar de bioscoop te gaan, en gelukkig heb ik vakantie, dus tijd genoeg!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Media. Bookmark de permalink .

Een reactie op Bioscoop Wishlist Augustus

  1. Bertine zegt:

    die film sex tape lijkt me lachen!

Geef een reactie

