Fashion Inspiratie // Maxi Skirts

Nu dat ik er 1 heb, wil ik er gewoon nog meer! De maxi skirt die ik heb, is zwart van kleur. Maar ik wil ook nog wat felle kleurtjes, en natuurlijk een witte! Maar hoe ga ik hem nou combineren? Nou, tijd voor inspiratie, zal ik maar zeggen!

En laat ik nu eens kijken naar alleen outfits met een zwarte maxi skirt, gezien dat diegene is die ik heb gekocht!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Inspiratie. Bookmark de permalink .

3 reacties op Fashion Inspiratie // Maxi Skirts

  1. Kirsty zegt:

    Leuke inspiratie! Ik ben zelf nog niet aan de maxi skirt, ik weet niet of het mij wel zou staan!

  2. Emily zegt:

    Wat een leuk inspiratie! Vooral die turquoise lijkt me prachtig. Jammer genoeg ben ik te klein voor een maxi rok, misschien als ik een mooie vind voor mij dat ik hem meeneem! Het is een beetje gewaagd vind ik.

  3. iiithinkpink zegt:

    Ik ben echt dol op maxi skirts <3

Geef een reactie

