Youtube Favorieten Juli

Dat ik veel op youtube zit weten jullie misschien wel, en dat ik elke dag wel minstens een paar filmpjes kijk is daarbij niet uitgesloten. Maar wat zijn mijn favoriete youtube filmpjes? Elke maand zet ik deze voor jullie op een rij! Welkom bij mijn Youtube Favorieten van Juli!

De ‘What would Jenn Wear’ serie is mijn absolute favoriet op ClothesEncounter. Het is leuk om te zien hoe Jenn omgaat met haar fans, en er komen natuurlijk ook super leuke outfits uit voort!

Nummer twee is dit filmpje van Marzia. Het leuke aan Marzia’s kanaal is het feit dat ze niet alleen over fashion & beauty vlogt, maar ook dit soort filmpjes maakt!

The platform heeft vrij regelmatig leuke filmpjes, maar deze sprong er deze maand echt uit voor mij!

Ik ben enorm fan van superwoman, maar deze clip die ze heeft gemaakt slaat echt alles! Ik vind hem super leuk om te zien, en de gedachten erachter is ook echt geweldig!

Deze video van joos heeft me echt aan het lachen gemaakt. :) Leuk om naar te kijken!

Disfordazzle had super leuke ideeën om mijn schoolspullen op te leuken!

Dat waren mijn favorieten van Juli, en op naar Augustus!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Youtube. Bookmark de permalink .

2 reacties op Youtube Favorieten Juli

  1. oh ik kende er echt veel nog niet! thanks voor de tip :)

  2. Bo zegt:

    Superwoman is echt leuk haha!

Geef een reactie

