Instaweek #1

Ik post behoorlijk wat foto’s op Instaram, en deze ga ik in dit artikel met jullie delen! Enjoy!

 

Een selfie moet kunnen // Lekker aan de wandel in de hollandse bieschbos!

 

Heel blij met de ketting die ik gescoord heb // Nogmaals de bieschbos!

 

Shoppen voor school spullen! // Met dit warme weer was een ijsje zeker niet mis!

 

Bevroren smoothie op een stokje gevonden bij de lokale Jumbo. Smaakte heerlijk!

 

In de trein opweg naar Amsterdam! // Even dat nieuwe Healthy People drankje uitproberen!

 

Lekker de Grazia lezen in de trein! En dan toch even een mooie outfit spotten in dat magazine!

 

Lekker tourist spelen in Amsterdam // Dit topje kon ik dus echt niet weerstaan! Geweldig!

 

Mooi uitzicht vanuit de H&M in Amsterdam! // En wat gaan we doen? Shoppen, natuurlijk!

 

Bioscoopje pakken met Meri! // De Shake ‘n’ Snack uitproberen!

 

Verdwaalde selfie met peter // Nieuwe sneakers aan het inlopen! :)

 

En als afsluiter, samen met mijn vriend en zijn ouders gezellig een bezoekje gebracht aan slot Loevestein.

Het is een behoorlijk drukke week geweest, voor mij, maar het was wel echt heel gezellig! Volgende week maandag weer een Instaweek!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Instaweek #1

  1. Emily zegt:

    Leuke foto’s!

  2. artisticstateofmind zegt:

    Leuk!

  3. Kirsty zegt:

    Leuke foto’s! Heerlijk ook dat je naar Amsterdam bent geweest, je kan daar echt fijn shoppen :)

  4. Madeleine zegt:

    Leuke foto’s :) Ik ben ook dol op Instagram, ga je zometeen volgen ;) Enneh, welke film ben je geweest?

Geef een reactie

