Outfit // Babe with the power

Ik was zo blij om mijn ‘babe with the power’ shirtje aan te doen. En wie deze referentie raad, krijgt van mij een grote knuffel!

De foto’s zijn genomen in Amsterdam, toen ik daar een paar dagen op vakantie was. En vervolgens ben ik helemaal vergeten om ze online te zetten op mijn blog. Ze zijn nog van voordat mijn haar geknipt werd. Dus het is weer eventjes raar om mijn haar net iets langer te zien dan dat het nu is.

Outfit details // Top – Pull & Bear // Shorts – H&M // Schoenen – Schoenenreus // Tas – 2e hands // Oorbellen – Primark // Armband & ketting – Claires

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Outfits. Bookmark de permalink .

10 reacties op Outfit // Babe with the power

  1. artisticstateofmind zegt:

    Leuke outfit!

  2. Kirsty zegt:

    Leuke outfit! Gaaf ook dat de foto’s in Amsterdam zijn gemaakt! :)

  3. Madeleine zegt:

    Whoo leuke outfit :) Love for Amsterdam <3

  4. Wat een leuke outfit en een gave foto’s zo! Dat shirt is echt leuk. x

  5. thinkprettynl zegt:

    Je outfit ziet er leuk uit!

Geef een reactie

