Amsterdam 2014

Deze vakantie ben ik drie dagen lekker op vakantie geweest in Amsterdam. Ik logeerde bij wat vrienden, en heb gewoon een enorm leuke paar dagen gehad! Ik heb ook een paar foto’s gemaakt! Enjoy!

Zoals je kan zien, heb ik het enorm naar mijn zin gehad! Ik heb vooral heel veel geshopped, en ben twee keer naar de film geweest met wat vrienden die ik al in geen tijden heb gezien! Ik hoop dit jaar nog een paar dagen naar Amsterdam te gaan, en dan maak ik zeker weten weer foto’s!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

13 reacties op Amsterdam 2014

  1. Ahhh ik mis Amsterdam, wil er binnenkort nog eens gaan citytrippen! (ben belgische)

  2. Madeleine zegt:

    Superleuk :) Leuke foto’s :) Wat ben je dichtbij geweest ;) Ik woon in Amsterdam. ;) Welke films ben je geweest? Ik ga ook altijd daar naar de Pathé met mijn unlimited pas :D

    • roseary zegt:

      Super! Ik ben naar The Purge en Blended geweest. Ik heb zelf een pathe unlimited gold pas die ik met alle liefde gebruik! :D
      Als ik weer in Amsterdam ben laat ik het weten1

      • Madeleine zegt:

        Leukkkk! O nice, heel goed. Scheelt heel veel geld! Zo’n pas is echt een uitkomst hihi :) Blended wil ik ook heel graag heen…. Is goed ;)

  3. Kirsty zegt:

    Wat een leuke foto’s! Amsterdam is zo leuk :D

  4. thinkprettynl zegt:

    Wat een gezelligheid! Altijd leuk Amsterdam, liefs :)

  5. Infinity zegt:

    Wat leuke foto’s! Ik ben nog nooit in Amsterdam geweest, omdat dat te ver rijden is vanuit België.

    Liefs,
    Eva ♥

  6. Valerie zegt:

    Wat een leuke foto’s! :-)

  7. dramaqueen9222 zegt:

    Mooie foto’s! Ik was onlangs nog in Amsterdam, heerlijke stad! X

  8. Kaylee zegt:

    Ziet er echt heel gezellig uit!
    Wat een mooi draaiorgel <3

  9. Noelle zegt:

    Wow ik ben zo lang niet meer in Amsterdam geweest! Ik heb er jarenlang gewoond en sinds 2009 geloof ik nog maar 2 of 3 keer in de stad geweest. Zonde, want er zijn veel leuke shops bijgekomen, zie ik aan jouw foto’s :)

  10. Leuk artikel! Ik kan niet genoeg krijgen van Amsterdam ben er de afgelopen dagen ook een paar keer geweest! Liefs,

Geef een reactie

