Love the style // Taylor Swift

Taylor heeft zo’n leuke vrouwelijke stijl, dat past echt helemaal in mijn straatje! Opnieuw ging ik op stealherstyle.net opzoek naar mijn favorieten om die met jullie te delen!

As always, I don’t love everything from her style, but I love at least these pictures! :) I hope you enjoy my picks!
Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Inspiratie. Bookmark de permalink .

7 reacties op Love the style // Taylor Swift

  1. Tineke zegt:

    Ze heeft een hele leuke stijl, vooral die jurkjes zijn erg mooi!
    Liefs

  2. Bo zegt:

    Leuke stijl heeft ze!

  3. thinkprettynl zegt:

    Classy. Leuke stijl. Het 2e en het laatste vind ik erg leuk!!

  4. Infinity zegt:

    Taylor heeft een hele classy maar toch girly look.
    Ik ben fan van haar muziek, en van haar kledingstijl!

    Liefs,
    Eva ♥

  5. Griet zegt:

    Ik vind haar look vaak heel mooi! Leuk om te zien dat je net dezelfde outfits kunt terugvinden

  6. Sylvana zegt:

    Heel leuk! Haar jurkjes springen er voor mij uit :).

Geef een reactie

