New in // Schattige choker

Deze schattige choker kreeg ik van een vriendin van mij! Ik was echt opslag verliefd op dit schatje! Ze heeft hem bij een tweede hands zaakje vandaan, en dat kan ik sowieso al niet weerstaan!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Shoppen. Bookmark de permalink .

14 reacties op New in // Schattige choker

  1. Ik vind Zulke chokers echt cute..vooral deze met die pastel kleurtjes!

  2. Madeleine zegt:

    Super leuk :) Mag ik nog wat vragen? Hoe doe jij die social media icoontjes? Zit dat al bij je thema??

    • roseary zegt:

      Nee, dat zit niet bij mijn thema. Op internet vind je gratis social media icon pakketjes, dan pak je de url van de social media icon die je wilt hebben en gebruik je een beetje html om hem te laten linken.

      Bedankt voor je reactie <3

  3. Wat een mooie pasteltinten, leuk!

  4. Aah dat ziet er echt schattig uit. Wat lief van je vriendin!

  5. twinkelbella zegt:

    Wat schattig die mooie pastelkleurtjes. Mooi!

  6. Irma zegt:

    Wat lief van je vriendin!

  7. Infinity zegt:

    Schattige choker!

    Liefs,
    Eva ♥

Geef een reactie

