Lookbook Loves #3

Dit zijn mijn meest recente hypes! Ik hoop dat jullie er net zo geinspireerd van raken als ik dat werd! Enjoy!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Inspiratie. Bookmark de permalink .

7 reacties op Lookbook Loves #3

  1. Tineke zegt:

    Ze zijn allemaal prachtig maar de derde outfit is toch mijn favoriet!
    Liefs

  2. Kirsty zegt:

    Mooie outfits! De op één na laatste zou ik zo zelf willen dragen <3

  3. eline zegt:

    Aaw, dit is echt helemaal mijn smaak! Er zitten echt zulke cute outfits bij <3
    Liefs,

  4. madebyirene zegt:

    Ik vind die tas met Biscuit zo gaaf! liefs irene

    http://www.madebyirenelouise.blogspot.nl

  5. Wat een schattige outfits, heel erg leuk om te zien! x

Geef een reactie

