Tag // Summertime!

Ik heb nog twee weken zomer vakantie, en deze tag ligt nu al een tijdje klaar om ingevuld te worden! Tijd om dat maar eens te doen!

Wat is je meest legendarische zomerherinnering?
Vroeger, ging ik altijd met mijn grootouders naar Thailand. Ik ben er vijf keer geweest, en heb het altijd enorm naar mijn zin gehad! Maar de meest legendarische zomerherinnering was toch echt de eerste keer dat ik naar dat betoverende land ging! Het leukste was nog wel hoe mijn opa alles vol enthousiasme liet zien.

Noem je ijsjes top 3.
1. Meloen
2. Mango
3. Waterijs (Welke smaak dan ook!)

Waar kijk jij deze zomer heel erg naar uit?
De anime conventie aan het einde van de vakantie waar ik elk jaar naar toe ga! Abunai 2014, altijd een plezier om naartoe te gaan! Dit jaar valt hij in het laatste weekend van mijn vakantie.

Wat doe je wanneer je vakantie viert in eigen land?
Werken. Een gedeelte van mijn zomervakantie werk ik, en het andere gedeelte werk ik aan mijn blog. Daarnaast kijk ik series, lees ik tijdschriften en boeken en houd ik mijzelf bezig met wat ik ook maar kan bedenken! Zoals joggen, lange stukken wandelen en dagen doorbrengen met mijn vrienden!

Noem je favoriete zomerkledingstuk, zomerliedje en zomerdrankje.
Mijn favoriete zomerkledingstuk is mijn witte zomerjurkje. Mijn favoriete zomerliedje, dat heb ik eigenlijk niet. Dus als je suggesties heb, laat maar een reactie achter! En mijn favoriete zomerdrankje is een meloensmoothie!

Wat is je favoriete zomersnack?
Een heerlijk frisse fruitsalade!

Noem je favoriete zomerparfum, zomerlipstick en zomernagellak.
Mijn favoriete parfum is de zwitsal parfum. Een favoriete zomerlipstick heb ik niet en mijn favoriete nagellak is mijn kruidvat nagelverharder. Ik ben een typische wildebras, en ben dus veel buiten in de zomer. Nagellak blijft bij mijn niet erg lang zitten, en meestal doe ik hem niet eens op.

Wat vind jij het grootste nadeel van de zomer?
De hitte en de benauwdheid. De zomer is het moment van het jaar dat ik vrij veel astma aanvallen krijg.

Vertel eens iets over je meest dierbare vakantieherinnering.
Al mijn vakantie herinneringen zijn mij dierbaar, omdat ik het belangrijk vind om te genieten van het leven! De herinneringen met mijn familie, hoe we samen gezellig buiten een drankje doen, of hoe ik op een terrasje aan het lachen ben met een groep vrienden. Alles is mij even dierbaar en is even belangrijk voor mij!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Tag // Summertime!

  1. Madeleine zegt:

    Mooie en leuke tag :) nog een fijne zomervakantie!

  2. mommysspirituallife zegt:

    Wat een leuke tag ik dacht trouwens al dat jij mij ergens bekend voor kwam nu weet ik het weer misschien jij ook wel hihi nog een fijne vakantie de mijne is voorbij xx

  3. Wat een leuke tag, en leuk ingevuld. Ik moet helaas morgen weer naar school! Geniet nog van je vakantie <3

  4. Linda zegt:

    Hmmm mango ijs <3

Geef een reactie

