Back-to-school 2014

Het is alweer mijn laatste week vakantie, en sommige van jullie zijn al begonnen met school! Dit zijn enkele outfits die ik zou dragen op mijn eerste dag naar school!


Deze vind ik zelf bijvoorbeeld heel erg leuk, omdat ik ze allemaal zelf ook zou dragen (Op de ‘classy” na, die is iets te netjes voor mij).

Het nederlandse weer is enorm onvoorspelbaar, dus dit setje van vier outfits wilde ik er ook graag bijzetten! Een simpele witte tanktop, met een cardigan eroverheen en een spijkerbroek eronder is altijd een goede optie. De tweede outfit lijkt erg op mijn eigen samengestelde outfit. De derdie is simpelweg een spijkerbroek met een trui erop en de vierde heeft hetzelfde principe als de eerste: Een tanktop, vest en een spijkerbroek. Ik zou zelf geen al te hoge hakken dragen naar school, en deze dus vervangen met flats of sneakers.

Terwijl ik op de website was van de vorige, vond ik ook deze. Bij de eerste outfit zou ik meteen de uggs vervangen door een paar witte sneakers of witte ballerina’s, want uggs zijn echt niet mijn ding. Voor de rest ben ik gewoon dol op de girly look die deze vier outfits hebben! (Is het jullie opgevallen dat het Ariana Grande inspired outfits zijn?)

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Inspiratie. Bookmark de permalink .

4 reacties op Back-to-school 2014

  1. Tineke zegt:

    Ik zie zoveel leuke outfits, ik heb straks introductiedag en heb nog geen idee wat ik aan moet.. Kledingcrisis!!
    Liefs

  2. merdjelin zegt:

    Super leuke outfits stuk voor stuk! x

  3. Kimberly zegt:

    Ik vind echt alle outfits echt super leuk zeg!! :D Leuk gedaan!

Geef een reactie

