Tag // 15 dingen die niemand vraagt!

Deze tag had ik al een paar keer voorbij zien komen, en ik vond hem echt heel erg leuk! Daarom heb ik besloten om hem ook in te vullen. 15 dingen die niemand vraagt, nou ik ben benieuwd!

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Ik slaap met de deuren van mijn kledingkast dicht!

2. Neem je mini flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Guilty as charged! Ik neem ze mee uit hotels, omdat ik sowieso best wel vaak reis. Ze zijn echt ideaal voor in mijn tas, want dan hoef ik niet zo idioot grote fles mee te nemen!

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Wie doet nou zoiets? Ik niet in ieder geval!

4. Gebruik je to-do lijstjes?
Ja, die gebruik ik best wel veel. Ik ben enorm chaotisch, en heb die dan ook eigenlijk wel nodig als ik iets gedaan wil krijgen.

5. Heb je sproeten?
Nope.

6. Heb je weleens in de bosjes geplast?
Telt kamperen? Ik ga elk jaar op kamp, en helaas heb je in het midden van de bossen geen toilet.

7. Hoe groot is je/jullie bed?
Ik heb een slaapbank die je kan uitklappen tot een twee personen bed.

8. Ben je lui?
Ligt aan mijn humeur. Soms ben ik enorm actief en doe ik in 1 keer alles wat er op mijn to-do lijstje staat,k en de andere keer doe ik er dagen over.

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Nee.

10. Kauw je op pennen en potloden?
Stiekem wel.. Oops, hihi.

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je kleiner was?
Nee.

12. Kijk je nog weleens naar tekenfilms?
Ik ben een Anime (japanse animatie) fan, en ookal zijn het geen cartoons, ze zijn wel getekend. Verder kijk ik soms nog wel een tekenfilm op boomerang, zoals scooby doo. Ik vind vooral de oude tekenfilms leuk, daar krijg je zo’n heerlijk nostalgisch gevoel van!

13. Tel je de treden als je op de trap loopt?
Ja, dat doe ik.

14. Dans je weleens als er geen muziek te horen is?
Absoluut! Dansen vind ik heerlijk, en of er nou wel of geen muziek is, als ik wil dansen, dan doe ik dat gewoon!

15. Weet je hoe je het oliepijl van je auto moet checken?
Ik roep de buurman, mijn vriend of mijn vader en knipper met mijn oogjes.

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Tag // 15 dingen die niemand vraagt!

  1. Madeleine zegt:

    Leuk ingevuld! Liefde voor tags. Zo leer je mensen achter de blog nog beter kennen :)

  2. evaenjoylife zegt:

    haha, leuk tag is dit! Ik ben ook echt zo’n type die graag to-do lijstjes maakt om alles te ordenen. :)

  3. Bo zegt:

    Haha leuk ingevuld!

  4. Pingback: 15 VRAGEN DIE NIEMAND STELT, WEL WILT WETEN?! Eh. | Beauty Koning

Geef een reactie

