Film Review // Sex Tape

Toen ik de trailer zag, wist ik meteen dat dit een leuke film voor mijn vriend was. Ik besloot dus mijn oude vertrouwde Pathe Unlimited pas weer te gebruiken en gezellig samen naar de film te gaan!

Een korte samenvatting
Vroeger hadden Jay (Jason Segel) en Annie (Cameron Diaz) een spannend seksleven, maar tien jaar later is de passie en romantiek in hun relatie ver te zoeken. Ze besluiten om zichzelf te filmen terwijl ze drie uur lang alle standjes uitproberen uit het boek The Joy of Sex. Het leek een goed idee totdat ze erachter komen dat hun video per ongeluk naar andere mensen is verstuurd. Nu moeten ze zien te voorkomen dat de video online verschijnt.
Bron: FilmVandaag.nl

De humor in deze film was iets wat ik al vrij vaak in films heb gezien. Ik vond persoonlijk dat het vrij lang duurde voordat we eindelijk bij de center van de film zaten. Er zaten wel een paar verassingen in die de film wat interessanter maakte. Maar helaas heb ik dit soort humor iets te vaak gezien om de film daadwerkelijk goed te vinden.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb zeker wel van de film genoten, het was geen slechte film. Helaas is het gewoon veel te vaak herhaalt, en zal ik deze film ook niet voor een tweede keer kijken in een korte tijd. Het is een leuke film als je eventjes wilt lachen, maar ik vind het verhaal niet veel soeps.

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Media. Bookmark de permalink .

4 reacties op Film Review // Sex Tape

  1. Kirsty zegt:

    Het lijkt me best een leuke film om te zien! Ik zal er alleen niet speciaal voor naar de bioscoop gaan omdat hij me daarvoor niet bijzonder genoeg lijkt; ik heb die humor ook al behoorlijk vaak gezien :p

  2. twinkelbella zegt:

    Deze lijkt me wel leuk maar ik zou hem dan lekker thuis gaan kijken. Denk inderdaad zoals je zegt dat veel humor hetzelfde zal zijn.

  3. Kimberly zegt:

    Ik heb ‘m toevallig gister gezien en vond ‘m zelf wel heel grappig! Komt waarschijnlijk doordat ik niet vaak zulk soort films kijk :P Maar het is denk meer een film die je thuis op de bank kijkt

  4. DreamerKirsten zegt:

    De beoordelingen die je online leest zijn niet echt bijzonder goed, dus voor deze ga ik niet naar de cinema gaan :)

Geef een reactie

