Instaweek #3

Het is alweer maandag en dat betekend een Instaweek! Ik zet op een rij wat ik deze week gedaan heb!


Vanaf deze week 100% aan de granenkoffie // Even vrij zijn. Ruimte om te dromen

 

Lekker aan de aardbeitjes !! // Toch nog een blauwe lucht tussen die regenbuien door!

 
Zaterdagochtend, lekker aan de koffie (charmante sokken! haha) // Daar komt een bui!

 

Met het vriendje naar Woudrichem geweest, en daar veel beesten gespot! Zoals deze schapen!

 
Nog een ijsje gekregen van mijn vriend. 4 bollen en een flinke toef slagroom! // S’avonds naar een service bioscoop. We hebben Teenage Mutant Ninja Turtles gezien. Pure Nostalgia!

De bloemen staan er nog mooi bij voor deze tijd van het jaar // Quote van de week!

Selfie!! Niet zoveel gemaakt deze week! // Mijn nieuwe school agenda!

Freddi fish gespeelt met het vriendje! Dat is toch zulke nostalgia voor mij!

 

Van Freddi Fish naar een horror game! // Dit is hoe ik een horror game speel; Vanonder de dekens!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Instaweek #3

  1. Madeleine zegt:

    Leuk overzichtje :)

  2. mommysspirituallife zegt:

    Haayy!

    Ik heb je genomineerd voor de sunshine blogger award!

    http://mommysspirituallife.wordpress.com/2014/08/25/ik-ben-genomineerd-voor-de-sunshine-blogger-award/

    Liefs Damaris

  3. Sylvana zegt:

    Wat een leuke foto’s!

  4. Infinity zegt:

    Leuke foto’s! Mooie selfie ;)

Geef een reactie

