Herfst inspiratie 2014

Het word kouder buiten, de dagen worden korter en school begint ook alweer bijna. Tijd voor wat herfst inspiratie!


Ik vind het altijd moeilijk om mijzelf op de herfst te kleden, gezien het weer dan vrij onvoorspelbaar is. Ik zelf kies meestal voor drie-kwart mouwen of voor een t-shirt met een cardigan (zodat ik eventueel de cardigan nog uit kan doen).


In mijn herfst garderobe zijn cardigans behoorlijk essentieel. Een simpele cardigan op een jurkje met een panty is bijvoorbeeld al een fijne herfst outfit. Of een cardigan op een maxiskirt & T-shirt. Een korte broek met een panty kan in de herfst ook altijd nog, of de klassieke spijkerbroek is ook nooit een verkeerde keuze!

In de herfst neig ik meestal naar de aarde-tinten, zoals ik ze noem. Denk hierbij aan groen, bruin, bordeaux rood, oranje, maar ook aan beige, wit & zwart. Soms glipt er een fel kleurtje doorheen, omdat ik die gewoon niet kan weerstaan! Zoals blauw of roze.

En dan is het nu tijd voor een overdosis aan outfit ideetjes die ik verspreid over het internet heb gevonden!

 

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Inspiratie. Bookmark de permalink .

7 reacties op Herfst inspiratie 2014

  1. Kirsty zegt:

    Wat een ontzettend leuke outfits! Ik krijg er stiekem best wel zin van in de herfst haha!

  2. Wat een mooie outfits, heerlijke inspiratie! X

  3. Kimberly zegt:

    Wat een leuke outfit allemaal! Heerlijk herfstig, I love it!! Ik zie er echt super vele leuke dingen tussenstaan die ik in mijn kast wil hebben hihi

  4. Madeleine zegt:

    Oeh wat leuk allemaal! Krijg helemaal zin in de herfst… šŸ˜‰

  5. Leuke inspiratie! Ik ben ook gek op cardigans, zeker voor boven mijn lbd! En bordeaux blijft ook altijd erg mooi voor in de herfst!

  6. Tineke zegt:

    Hele mooie inspiratie outfits, die met de jurkjes zijn zo leuk! Krijg al helemaal zin in de herfst!
    Liefs

  7. Laura zegt:

    Super mooie outfits! We hebben een beetje dezelfde stijl geloof ik. Ik vind dat donkerrode echt heel mooi en ik ben meer van de natuurlijke/rustige kleuren :)

Geef een reactie

