Youtube Favorieten Augustus

Augustus is alweer bijna voorbij, en dat betekend dat het tijd is voor mijn favorieten van youtube!

Deze video van KimDao is een van mijn favorite back-to-school lookbooks. Zoals sommige van jullie misschien wel weten, ben ik helemaal verliefd op de japanse, koraanse en andere aziatische cultuur, dus dit past helemaal in mijn straatje!

Dit is dus typisch zo’n DIY waar ik helemaal enthousiast van word! De phonecase die Shane Vang hier maakt is zo enorm schattig en ik sta te popelen om deze zelf uit te proberen!

Ik ben een Venus Angelic fan, ik heb zelfs al eens met een foto in een van haar video’s gestaan en een uur in de rij gestaan op animecon om haar te ontmoeten! Ik vind het heel fijn dat ze laatste tijd ook wat meer ‘volwassen’ kleding draagt en er nog steeds super schattig uit ziet!

Als ik deze video zie word ik er gewoon al blij van! De editting is zo enorm gaaf! :)

Ik heb deze maand niet zo heel veel favorieten, maar dit waren diegene die mij het meeste opvielen! Veel kijk plezier!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Inspiratie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

