Outfit // Pink Sweater

Ik ben dol op shoppen in kringloop winkels, en daar heb ik dus deze trui gevonden. Ik was opslag verliefd, en overjoyed toen hij daadwerkelijk paste!

Outfit Details // Sweater – 2e hands // Jeans – H&M // Schoenen – Schoenenreus
Ook even wat aandacht voor deze geweldige schoenen! Helaas zie je het niet zo heel goed op de foto’s, maar ze hebben de liefste details! Gelukkig had ik een foto gemaakt de dag dat ik ze kocht zodat jullie toch van de details kunnen genieten! Stiekem ben ik een beetje een schoenenfreak.

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Outfits. Bookmark de permalink .

8 reacties op Outfit // Pink Sweater

  1. Tineke zegt:

    Prachtige trui, staat je mooi meid!
    Liefs

  2. Wat tof dat jij ook zo van kringloop shoppen houd! Leuke trui, staat je erg goed.

    liefs,
    Kim

  3. Kimberly zegt:

    Wat een super mooie trui zeg :D Je hakken vind ik trouwens ook heel gaaf

  4. Roze staat je goed. En wat een leuke schoentjes! <3

  5. Ice Pandora zegt:

    Wat een lieve schoentjes en goeie vonst hoor
    die trui bij de kringloop! I love shopping at
    kringloop winkels :’) Xx
    http://icepandora.blogspot.com

  6. Die trui staat je echt schattig :D en dan die schoentjes, erg leuk samen :)

  7. Kirsty zegt:

    Leuke outfit! En wat een superschattige schoenen! <3

  8. artisticstateofmind zegt:

    Gaaf truitje!

Geef een reactie

