Just Girly Things

Een van mijn favoriete Tumblrs is Just Girly Things. Het leek mij dan ook een leuk idee om er een serie posts over te maken!

Nail Polish
Ik heb een enorme hoeveelheid nagellak, en ik vind het dan ook heerlijk om mijn nagels te lakken in de kleur die het beste bij mijn outfit past. Ik geloof dat ik wel 30 potjes nagellak heb! Mijn favoriete merk is ook Essence.

Chick Flicks
Ik ben een van die meiden die het heerlijk vind om een hele avond lang naar typische meiden films te kijken zoals Mean Girls. Heerlijk vind ik dat.

Disney Movies
Naast Chick Flicks vind ik Disney films ook echt helemaal geweldig om te zien! Ik ben ermee opgegroeid, en zou ze dan ook altijd blijven kijken. Zodra er een nieuwe disney film uitkomt, kijk ik die dan ook meteen!

Flowers
Bloemen, ik vind ze echt prachtig!

Texting
Of eigenlijk meer what’s app. Ik ben er bijna de hele dag al mee bezig!

Collecting Bracelets
Ik verzamel armbandjes, maar heel veel heb ik er nog niet. Ik vind het leuk om op elke plek waar ik ben geweest een armbandje te kopen als souvenier en deze aan mijn collectie toe te voegen.

Taking Pictures
Foto’s maken hoort bij het bloggen, en ik ben er dan ook bijna de hele dag mee bezig. Vooral nu dat ik Instagram heb, maak ik nog meer foto’s dan normaal!

Hello Kitty
Ik heb gewoon een zwak voor Hello kitty. Het is zo’n schattig katje, en de tassen en dergelijken zijn dan ook echt super cute!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Just Girly Things

  1. Madeleine zegt:

    Leuke foto’s :) echt girly! Ik ben ook dol op nagellak en heb nog steeds een zwak voor hello kitty!

  2. Emily zegt:

    Leuk! Echt typische meisjes dingen :)

  3. Nathalie zegt:

    Tumblr is erg leuk!

Geef een reactie

