Fashion Inspiration // Cardigans

Ik ben dol op Cardigans, en heb er dan ook behoorlijk wat. Ik draag ze overal op, maar toch heb ik behoefte aan wat inspiratie. Dus heb ik foto’s en plaatjes opgezocht en deel ik deze nu met jullie!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Inspiratie. Bookmark de permalink .

3 reacties op Fashion Inspiration // Cardigans

  1. Infinity zegt:

    Leuke inspiratie!

    Liefs,
    Eva ♥

  2. jouvence zegt:

    leuke inspiratie ♥

Geef een reactie

