Persoonlijke Update

Beste Lezers,
Zoals jullie misschien wel is opgevallen, heb ik een paar dagen niet gepost. Mijn achteroma, met wie ik heel close ben, is op de nacht van zaterdag op zondag overleden. Ik ben nu druk genoeg met anderen dingen, en heb helaas geen tijd (of concentratie) voor mijn blog. Ik hoop van de week soms nog een postje te kunnen doen. De wekelijkste posts, zoals InstaWeek & Tumblr Tuesday, worden dan een week opgeschoven en zien jullie dus volgende week weer verschijnen. Ik heb nog enkele artikelen klaar staan, en zodra die op zijn, zal het dan ook een tijdje stil zijn op mijn blog. Alvast bedankt voor jullie begrip!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Persoonlijke Update

  1. Madeleine zegt:

    Gecondoleerd meid! Heel veel sterkte. xxx

  2. Infinity zegt:

    Owh, wat erg!
    Sterkte meid, echt waar!
    ALs er iets is mag je me altijd mailen, mijn oma is namelijk 3 weken geleden ook overleden. :(

    Liefs,
    Eva ♥

  3. Oh, wat naar dame. Gecondoleerd en heel veel sterkte! <3

Geef een reactie

