Style Inspiration // Bohemian 2

Diegene die mijn blog al wat langer volgen, weten dat ik dol ben op de Bohemian kleding stijl! Het is een van de stijlen waar ik helemaal verliefd op ben. Ik had dan ook weer een behoefte om een bohemian inspiratie post te maken!

In deze versie van Bohemian Style Inspiration ga ik mij meer concentreren op de outfits, in plaats van de mooie plaatjes. Dit ook voor mij, om eens te kijken welke items ik echt graag wil hebben! Ik vind de lange rokken & jurken in deze stijl echt geweldig! En dan nog over de accesoires niet gesproken!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Overig. Bookmark de permalink .

3 reacties op Style Inspiration // Bohemian 2

  1. Infinity zegt:

    Leuke inspiratie post!
    Dat laatste kleedje is geweldig!

    Liefs,
    Eva ♥

  2. ik vind dit altijd zo een geweldige stijl! Heel mooi inspiratie artikel trouwens. Zit op een hele leuke manier in elkaar, fijn!

  3. Beautyinsideandout.nl zegt:

    Fijne inspiratie! Ik vind dit echt een hele mooie stijl:)

Geef een reactie

