Outfit // Autumn Arrived

De herfst is hier! En nu ook officieel, en niet alleen in gevoel. De regen en de koude wind staken hun kop al eerder op, ookal hebben we behoorlijk wat warme dagen gehad. Ik dook mijn kast in om opnieuw een outfit te maken met herfst kleuren!

Afgelopen vrijdag ben ik lekker naar de bios geweest. We hebben Guardians of the Galaxy & Deliver us from Evil gezien! (Binnenkort verschijnen de film reviews!) Al snel strikte ik een van mijn vrienden voor outfit foto’s, en tadaa!

 Top – 2e hands // Broek – Collac // Schoenen – Van Haren // Ketting – V&D

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Outfits. Bookmark de permalink .

Een reactie op Outfit // Autumn Arrived

  1. Kirsty zegt:

    Leuke outfit! Ik vind vooral je top heel tof!

Geef een reactie

