On my Way // Ebay Shoppings

Ebay is mijn favoriete webshop, om het zo maar even te noemen. Ik kan er echt super leuke dingen vinden voor vrij goedkoop! Ook deze maand heb ik weer een 20 euro bestelling gedaan, en zijn er nu vier leuke items naar mij toe opweg!

 

Once Upon A Time Shirt
Dit shirt zag ik een tijdje geleden op Tumblr voorbij komen, en ik was opslag verliefd. Toevallig zag ik hem voor 5 dollar op Ebay voorbij schieten, en ik had hem al snel in mijn digitale mandje geladen!

Striped Long Sleeved Dress
Dit jurkje staat al enige tijd op mijn watch-list, en eindelijk heb ik hem dan besteld! De blote schouders vind ik een super leuke touch, en de lange mouwen maken hem ideaal voor de herfst!

 

Golden Moon Necklace
Ik ben dol op de maan, dus toen deze ketting voorbij schoot, moest hij wel in mijn mandje verdwijnen!

Samsung Galaxy S5 cover
Sinds ik de Galaxy S5 een paar weken geleden gekregen heb, ben ik al opzoek naar een mooie cover ervoor. Ik ben echt al in alle winkels geweest, en dit schatje vond ik uiteindelijk op Ebay!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Shoppen. Bookmark de permalink .

2 reacties op On my Way // Ebay Shoppings

  1. Madeleine zegt:

    Oeh mooie aankopen! Ik heb nog nooit besteld op eBay! Durf t niet.

  2. jouvence zegt:

    je hebt een mooie bestelling gedaan ♥

Geef een reactie

