50 Feitjes

Ik vind het altijd leuk om feitjes over mijzelf onder elkaar te zetten, en besloot hier eens een blogpost van te maken! Dus, hier hebben jullie 50 feitjes over mij!

1. Ik ben meestal veel te vroeg op school. Ik heb een hekel aan te laat komen, en reken daarom altijd een kwartier extra tijd in, in verband met vertragingen.
2. Ik heb een voorliefde voor schattige dingen
3. Mijn ochtend ritueel is niet compleet zonder een kopje koffie.
4. Ik ben Bi-sexueel
5. Mijn agenda zit altijd zo vol dat ik voor minstens 1 maand weet wat ik ga doen.
6. Mijn muzieksmaak is vrij divers, van japans, naar pop, naar Metal.
7. Ik ben helemaal dol op alles Aziatisch.
8. Mijn favoriete chips is de Sweet Paprika van Lays
9. Ik game veel, en dan voornamelijk Plague-Inc & Orcs must die.
10. Ik heb een nederlands talige Let’s Play channel op Youtube: Emixo13

11. Mijn familie is heel close.
12. Ik ben dol op pastel-kleuren, maar ook op felle kleurtjes!
13. Toen ik jonger was, was ik 98 kilo. Ik ben nu 60.
14. Mijn kledingmaat is 38
15. Mijn schoenmaat, is maat kano (maat 41)
16. Ik heb vrij laat geleerd om op hakken te lopen.
17. Ik kan echt uren aan de telefoon zitten!
18. Ik ben een beetje een geek.
19. Ik speel dus Magic.
20. En Larp..
21. En ik lees heel veel comics.
22. Over Anime & Manga nog niet gesproken.
23. Ik cosplay (Dat betekend verkleden als een karakter uit een anime/film/manga/serie)
24. Ik verzamel Buddha’s.
25. Ik heb alle afleveringen van My Little Pony, Friendship is Magic minstens 1x gezien.

 

26. Ik doe vrij veel fotoshoots, in zowel de alternatieve kledingstijl, als de normale.
27. Ik draag liever zilver dan goud, maar ik stem het ook af op wat ik aan heb.
28. Ik hou niet van fladderdingen.. Zoals vogels & vlinders.
29. Ik verzamel knuffels.
30. Ik ben een Paganist (natuur geloof)
31. Ik ben dol op Disney, en heb mijzelf dan ook al enkele keren ‘gedisneyfied’
32. Oh, en ik heb echt ALLE disneyfilms gezien, inclusief the black cauldron.
33. Als het kan, zet ik mijn instellingen op Engels.
34. Momenteel doe ik een opleiding Sociaal Cultureel Werker
35. Ik heb 4 Ball Jointed Dolls.
36. Ik houd van de wat meer appartere kleding.
37. Ik ben echt dol op patroontjes en prints.
38. Mensen beschrijven mij als sociaal en energiek.
39. Toen ik klein was, wilde ik een elfjes prinses of een heks zijn.
40. Ik ga vaak naar Fantasy Fairs & Anime Conventies.

 

41. Ik heb geen favoriete dier, want diegene die het zijn, zijn mytisch; Een draak en een Eenhoorn!
42. Ik doe echt compleet gestoord met mijn vrienden, en geniet ervan!
43. Ik koop liever tweede hands, want dan heb je vaak iets dat nog bijna niemand heeft.
44. Ik verander heel vaak van Bureaublad achtergrond, of telefoon achtergrond.
45. Ik kan echt niet zonder mijn telefoon!
46. Blijkbaar ben ik goed met kinderen, want ze worden allemaal bij mij gedumpt om op te passen.
47. Ik bezit 2 naaimachines, en 2 dozen vol naaigerei, terwijl ik het nog aan het leren ben.
48. Ik ben gescout voor modellen werk omdat mijn tanden niet ‘perfect’staan en ik niet graatmager ben.
49. Ooit hoop ik model te staan voor de Attitude Holland of Bodyline
50. Ik draag ook wel eens gothic Lolita, een japanse fashion style.

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op 50 Feitjes

  1. Infinity zegt:

    Leuke feiten!
    Paste kleuren spreken mij ook wel aan!

    Liefs,
    Eva

Geef een reactie

