Kleine mededelingen!

Vandaag een kleine mededeling. Zoals jullie hebben gemerkt, is Roseary minder actief. Dit komt omdat ik net een nieuwe opleiding ben gestart, en deze nog erg wennen is. Ook heb ik enkele persoonlijke tegenslagen gehad. Maar ik geef niet op, en ga gewoon door! Dit betekend wel enkele wijzigingen:
– Instaweek word Instamonth. Jullie krijgen nu dus 1 keer per maand een foto overzicht! Ik begin bij Oktober, dus nog eventjes geduld!
– Ik probeer zovaak mogelijk te posten, als het lukt elke dag, maar helaas zal dit niet altijd lukken.
En vergeet niet, een reactie verdient een reactie! Ik probeer op al jullie reacties te antwoorden! Dankjullie wel voor jullie begrip en tot binnenkort!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op Kleine mededelingen!

  1. Infinity zegt:

    Goed dat je niet op geeft en gewoon doorgaat! x

  2. madebyirene zegt:

    Heel begrijpelijk, ik moest ook erg wennen op school dus ik snap het goed, daardoor was ik soms ook minder als ik zoveel informatie had gehad! Veel succes :) Liefs irene

  3. Melanie zegt:

    Begrijpelijk. Succes met je studie

Geef een reactie

