Shoplog // Primark midiskirts, tops & sock

Eindelijk weer eens tijd gehad om te shoppen! Ik begon zo’n beetje afkick verschijnselen te krijgen, haha! Even tussen jou en mij, ik ging alleen de primark even in om een paar van die super leuke halloween sokken te halen. Er verdween alleen toch wel iets meer in mijn mandje!

Het begon met deze twee. Het hondje keek me zo lief aan, dat ik hem gewoon moest meenemen! En voor een euro, dat zou toch geen pijn doen aan mijn portomonee? Alleen toen verscheen dit super leuke ijs-topje op het rek, en ook die verdween in mijn mandje, gezien hij maar 2 euro was!

Terwijl ik naar het sokken-rek liep, kwam ik deze twee tegen. Mijn innerlijke-geek werd meteen helemaal wild, en voordat ik het in de gaten had stopte ik ze met een blij gezicht in mijn mand! Het enige was dat ze voor de volle prijs waren (8 euro per stuk) maar dat kon me niet zo heel veel schelen, en ze gingen gewoon mee!

En je zou maar iets tegenkomen wat je al maanden zoekt, zoals deze twee super leuke midi skirts, voor 3 euro per stuk. Ja, die kan ik niet laten hangen voor dat prijsje!

Eventjes passen, helemaal in extase dat ze daadwerkelijk paste, en vervolgens naar de kassa, waar ik dus de sokken vond. Na de leuke halloween sokken, ook meteen 7 paar van die schattige pastelkleurige sokken meegenomen! Vervolgens was het afrekenen, en mijn best doen om niet alles te kopen wat er langs die kassa hing.

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Shoppen. Bookmark de permalink .

6 reacties op Shoplog // Primark midiskirts, tops & sock

  1. Kirsty zegt:

    Leuke aankoopjes! Ik vind je rokken er vooral heel gaaf uitzien!

  2. Madeleine zegt:

    Wauw wat een leuke aankopen zeg :) Geniet van je mooie aankopen!

  3. Esra zegt:

    Leuke items heb je gekocht, de rokjes zien er heel mooi uit! X

  4. Infinity zegt:

    Leuke aankopen!
    Die t-shirt met Olaf erop is echt leuk! :)

    Liefs,
    Eva

  5. Oeeehhh die top met dat ijsje op vind ik zo gaaf!

  6. Bo zegt:

    Leuke items heb je gescoord!

Geef een reactie

