Outfit // My letter simply got lost..

Dat ik helemaal verliefd ben op mijn rok & mijn hogwarts shirt mag duidelijk wezen. Het duurde dan ook niet lang voordat ik ontdekte dat deze twee ook prima op elkaar konden. Ik ben opslag verliefd op deze outfit!

Outfit Details // Top – Primark // Skirt – Primark // Schoenen – Schoenenreus // Armband – Action

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Outfits. Bookmark de permalink .

5 reacties op Outfit // My letter simply got lost..

  1. Madeleine zegt:

    Wauw wat een leuke OOTD :) Staat je echt super! Leuke stijl heb je :)

  2. Infinity zegt:

    Mooie foto’s!
    Leuke outfit!

    Liefs,
    Eva

  3. Schitterende pictures, je shirt is echt dope! Ik vind je rok ook wat hebben, heeft iets unieks!

  4. bymarlayne zegt:

    Leuke outfit! Die rok staat je echt goed!

  5. Aah wat een gave rok!

Geef een reactie

