100ste blogpost!

Het gaat snel! Dit is alweer mijn 100ste blogpost! En laten we hopen op nog een hoop meer posts!

Door het bloggen heb ik een hoop geleerd, niet alleen door het bloggen, maar ook over mijzelf. Ik heb mijn stijl verder ontwikkeld, Ook heeft dankzij het bloggen mijn zelfvertrouwen een enorme boost gehad.

Dat waren er 100, en op naar de 200!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op 100ste blogpost!

  1. Madeleine zegt:

    Gefeliciteerd meid!!!!! Op naar de 200 ;-)

  2. Infinity zegt:

    Gefeliciteerd!

    Liefs,
    Eva

Geef een reactie

