Halloween is near!

Het is bijna halloween, en ik heb er zoveel zin in! Halloween is een van mijn favorieten feestdagen. Dus ik vond het tijd voor wat leuke inspiratie plaatjes!

Donderdag avond heb ik een kleine halloween viering met twee vriendinnen van me, vrijdag ga ik horror films kijken, en zaterdag & zondag help ik met de halloween viering bij een scouting groep voor kinderen.

Wat gaan jullie doen met halloween?

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Inspiratie, Lifestyle. Bookmark de permalink .

Een reactie op Halloween is near!

  1. Infinity zegt:

    Zelf hou ik niet van griezelen, maar de decoratie vind ik wel leuk!

    Liefs,
    Eva

Geef een reactie

