Love the style // Rachel Berry

Toen ik nog op de middelbare school zat, was ik helemaal dol op glee. En dan vooral op de stijl van Rachel Berry. Nu kwam ik het laatst weer tegen en ben ik het weer gaan kijken! Opnieuw viel ik als een blok voor Rachel’s stijl.

Waarom vind ik Rachels stijl zo leuk? Ik houd van de jurkjes, patroontjes, rokjes, alles! Ik heb het toen “Geek Chique” gedoopt, en noem het nog steeds zo!

En dan is het nu tijd om Polyvore te plunderen! Ik vind het altijd leuk om te kijken naar geinspireerde outfits!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Inspiratie. Bookmark de permalink .

5 reacties op Love the style // Rachel Berry

  1. Kirsty zegt:

    Leuk artikel! Ik heb bij haar stijl dat ik de outfits óf geweldig mooi vind óf meteen helemaal niet mooi, maar het merendeel vind ik wel erg mooi :)

  2. Infinity zegt:

    Ze heeft inderdaad een leuke stijl!

    Liefs,
    Eva

  3. Northflix zegt:

    Ik heb eigenlijk nooit zo op de outfits gelet, alleen als het zwaar over the top was viel het me op.
    Ik vond Glee een tijdje geweldig, maar na 2 seizoenen ben ik het eigenlijk vergeten.
    Misschien moet ik de rest toch eens afkijken.

  4. Mirne zegt:

    Oeeeh, ik was ook een echte Glee fan! En vond Rachel altijd geweldig, veel mensen vonden haar juist vervelend, maar ik vond der echt awesome!

  5. Een aantal dingen vind ik wel weer erg leuk andere dingen weer echt niet haha liefs en een goed weekend!

Geef een reactie

