Ik & mijn bril

Ik weet het, het klinkt vrij standaard, maar tot een korte tijd geleden heb ik altijd zo min mogelijk mijn bril gedragen. Vroeger werd ik er altijd mee gepest en getreiterd, en dit heeft ervoor gezorgd dat ik hem niet graag droeg.

Als onderdeel van mijn project ‘zelf acceptatie’ besloot ik eens mijn lenzen in hun bakje te laten, en met mijn bril op de deur uit te gaan. Ook zette ik een foto online met mijn bril (zie hierboven) en kreeg een hoop positieve reacties! De volgende stap was gewoon naar school gaan met mijn bril. Ik heb toen ook helemaal geen negatieve reacties gehad.

Dit is een goed voorbeeld wat pesten kan doen met iemand. Jaren heb ik de gedachten “Mijn bril staat mij lelijk” gehad, en heb hierdoor zo min mogelijk mijn bril gedragen. Maar eigenlijk stond hij me dus helemaal niet zo verkeerd. Pesten kan iemands zelf vertrouwen helemaal kapot maken..

De afgelopen paar weken heb ik steeds meer mijn bril gedragen, en krijg steeds meer complimentjes. Laat jullie dus niks vertellen, en draag gewoon wat JIJ wilt!

Ik weet dat dit niet mijn gebruikelijke post was, maar ik wilde het toch even delen met mijn lezers. Dankjulliewel!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Lifestyle. Bookmark de permalink .

5 reacties op Ik & mijn bril

  1. Infinity zegt:

    Mooi geschreven!
    Die bril staat je wel goed hoor!

    Liefs,
    Eva

  2. Madeleine zegt:

    De bril staat je prachtig! Ik vind het altijd wel wat hebben ;) Mijn bril hoort bij mij! Ik vind het heel erg dat je ermee bent gepest :( Het is toch erg! Bril staat je prachtig…. Liefs

  3. bymarlayne zegt:

    Je bril staat je erg goed!

  4. Paola zegt:

    Je bril staat je prachtig en top dat je hem weer gewoon draagt. Wat anderen wel niet kunnen doen met je zekerheid.. :S

  5. Claudia zegt:

    Die bril staat je echt heel erg mooi! Het doet echt pijn als je wordt gepest. Jammer genoeg weet ik hoe je je hebt moeten voelen.

Geef een reactie

