My Style

Ik vind het leuk om naar mijn eigen stijl te kijken, vooral gezien ik merk dat er totaal geen structuur in zit, haha! Maar waar houd ik van, wat vind je veel terug in mijn kledingkast? Wat is nou echt typisch mij?


Wat maakt mijn stijl nou echt mijn stijl? Wat is absoluut niet weg te denken uit mijn kast? Ik zette een paar items op een rij!

Tuniekjes
Als er 1 ding is waar ik helemaal gek op ben, dan zijn dat wel tuniekjes! Ik vind het altijd erg fijn als mijn achterwerk een beetje bedekt is, en vaak vind ik tuniekjes net iets leuker dan shirtjes. Ze kunnen prima op een broek, maar zijn helaas toch net iets te kort voor een panty of legging.

Ballerina’s
Tja, dat ik op mijn muil ga van hoge hakken is eigenlijk niet zo’n groot geheim. Dus als ik ergens heen ga waar veel lopen aan te pas komt, bieden ballerina’s / flats (hoe je ze ook wilt noemen) de perfecte oplossing. Enig nadeel is dat ik ze vaak erg snel kapot loop, en minstens 2 paar per kwartaal verslijt.

Truien
In de winter draag ik enorm veen truien! Van wol of van katoen, je kan ze alle twee wel in mijn kast vinden! Momenteel bezit ik 12 truien, dus ik ga het deze winter zeker niet koud hebben! Echter moet ik wel echt verliefd worden op een trui, wil ik hem aanschaffen. Dit kan liggen aan de print, het model, eigenlijk kan het wel aan van alles afhankelijk zijn. Ik ben gewoon onvoorspelbaar wat truien betreft.

Tanktops met van die grote armsgaten
Ik heb geen idee hoe deze topjes heten (dus als je het weet, comment vooral!) maar ik ben er gewoon helemaal verliefd op! Ik heb er momenteel pas twee, sinds ik deze zomer mijn “Babe with the power” top heb gekocht bij de Pull & Bear. Tja, de David Bowie reference uit The Labyrinth kon ik gewoon niet weerstaan. Sinds ik hem gepast had ben ik verliefd geworden op dit model.

Sneakers
Hoge sneakers, lage sneakers, laat ze maar komen! Ik trap ze vaak helemaal af, en heb zelfs dan nog moeite om ze weg te gooien. Je wilt dan ook niet de zolen van sommigen in mijn kast zien. Tja, wat kan ik zeggen? Ze lopen gewoon lekker, en vaak staan ze nog goed ook!

Croptops
Tegenwoordig draag ik vaak croptops. Waar ik ze vroeger echt niks vond, heb ik er toch een liefde voor ontwikkeld. Ik draag ze vaak op high waisted skirts, en ik denk dat op een high-waisted broek ze ook zeker niet zullen weerstaan! Als ik ze op een normale spijkerbroek draag dan doe ik er meestal een zwart topje onder.

Leren jack
Oh, mijn vertrouwde leren jack, wat draag ik jou veel! Hij kan echt overal op, en vaak maakt hij een outfit net iets stoerder. Dus als ik zin heb in een wat stoerdere outfit, gooi ik vaak mijn leren jasje in de mix!

Shorts
Als het mogelijk zou zijn, dan droeg ik deze het hele jaar door. Met een panty konden ze de afgelopen paar maanden nog net, maar helaas is het ondertussen echt te koud geworden. Misschien eens met een 60 of 80 den panty proberen!

Midi skirts
Sinds dat ik mijn eerste midi skirt bij de Primark heb gekocht, kan ik niet meer zonder! T-shirts, truien, ze kunnen er allemaal op! Ze zijn net lang genoeg om er toch nog netjes uit te zien, en je kan ze op zoveel manieren combineren! Doe er een blouse op, en je hebt een hele nette outfit, maar met een casual t-shirt heb je weer een vlotte outfit. Heerlijk, die midi skirts!

Printed tops
En dan vooral met geeky prints, zoals het zwijnstein logo (Het is Hogwarts, maar hey, we houden het nederlands!), of met onze favoriete sneeuwman Olaf, de ninja turtles, er komen behoorlijk wat van dat soort topjes voor in mijn kast. Maar ook bijvoorbeeld met een ijsjes print, of een hond. Zolang het maar vrolijk is!

Jurkjes
Ik houd van jurkjes, en ik heb er dan ook een paar. Jurkjes geven me altijd een vrouwelijk gevoel, vind ik heerlijk zitten, en ik voel me er simpelweg prettig in!

Mary janes, Oxfords, (enkel) laarsjes
Ik ben verliefd op schoenen! Mijn Mary Janes (schoenen met een laag hakje en een band) draag ik heel vaak. Ik combineer ze altijd met een jurkje of een rokje. Daarnaast ben ik ook dol op oxfords, ik heb ze in het donkerblauw en in het zwart. Deze combineer ik echt met alles, spijkerbroek, rokjes… En dan enkellaarsjes. Ze geven vaak net dat beetje extra wat mijn outfit nodig heeft.

Tweedehands kleding
Als er iets is waar ik dol op ben, dan is dat wel iets vinden wat niet iedereen heeft. En waar vind je dat vaak, voor een redelijke prijs? In tweedehands winkels. Ik zorg er altijd voor dat ik de kleding extra goed was, voordat ik het ga dragen. Vaak kom je echt juweeltjes tegen, die dan bij mijn favoriete kledingstukken belanden!

Mijn stijl…
Ik zou geen idee hebben hoe ik mijn stijl zou moeten omschrijven. Ik draag gewoon wat ik fijn & leuk vind, en daar houd ik hem gewoon bij!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Fashion, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op My Style

  1. Madeleine zegt:

    Je hebt een enorme leuke stijl! Ik vind dat zonnebloem shirt echt erg cute šŸ˜

  2. Infinity zegt:

    Grote kleerkast heb je!
    Ik ben dol op sneakers en truien!

    Liefs,
    Eva

Geef een reactie

