Dankbaarheids Lijstje #1

Ik zie het steeds vaker langs komen op verschillende blogs; Het dankbaarheids lijstje. Ik ben altijd zo geïnspireerd door deze lijstjes, dat ik heb besloten mijn lijstjes ook maar eens op mijn blog te zetten! Het is bovendien belangrijk om stil te staan bij de dingen waar je dankbaar voor bent!

Voor de volgende dingen ben ik momenteel dankbaar:
♥ Mijn nieuwe winterjas, die echt heerlijk zit en heerlijk warm is!
♥ Mijn Samsung Galaxy S5, die niet vastloopt.
♥ Het feit dat ik enorm veel goede cijfers heb gehaald afgelopen school periode!
♥ Mijn vrienden, met wie ik de afgelopen maanden weer enorm leuke dingen gedaan heb!
♥ Warme truien, want zonder kwam ik de winter niet door!
♥ Sinterklaas is weer in het land, en dat betekend veel lachende kindergezichtjes!

Waar ben jij dankbaar voor?

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op Dankbaarheids Lijstje #1

  1. Madeleine zegt:

    Mooi lijstje! Ik ben dankbaar voor m’n arme bed elke avond :) en m’n liefste mama en zusje!

  2. Infinity zegt:

    Mooi lijstje! Ik ben dankbaar dat ik leef en gezond ben.:) <3

Geef een reactie

