Tag // Project Positief

Ik ben helemaal 100% voor positiviteit, dus toen ik deze tag op MuyMaaike zag wilde ik hem absoluut doen!

Wat is je favoriete quote en waarom?


Ik ben echt een quote-freak, en ik heb dan ook een hele verzameling. Dit is een van mijn favoriete quotes, omdat het voor mij staat voor dat er altijd meer kansen bestaan. Neem een stapje terug, en bekijk de situatie nog een keer. Probeer het nog eens. Geef niet op!

Welke droom zou je in je leven willen realiseren?
Ik heb verschillende dromen, een van die dromen is de mogelijkheid om mensen te helpen. Met die droom ben ik momenteel bezig, ik studeer namelijk Sociaal Cultureel Werker, en wil later dus mensen helpen om beter in de maatschappij te functioneren. Ik doe nu al veel vrijwilligers werk, en ben van plan dit ook altijd te blijven doen.

Wat betekent geluk voor jou?
Mijn vrienden & familie, het lachen, de mooie momenten, de vrolijke momenten, het lachen totdat ik buikpijn heb en voor zuurstof moet vechten. Het feit dat ik bij mensen kan uithuilen, mijzelf kan zijn. Voor mij zit het geluk in de kleine dingen.

Wie kan jou ontzettend opvrolijken?
Mijn vriend, familie & vrienden. Zij zijn het geluk voor mij, en ik wil mijn leven met hun beleven.

Waarvoor mogen we je ‘s nachts wakker maken?
Chocolade, ijs, snoepgoed, als het maar zoet is!

Waardoor kreeg je voor het laatst een lachbui?
Afgelopen weekend hadden we een house warming bij een vriend thuis. We zaten een spelletje te spelen “Flash Point” waarbij je allemaal slachtoffers moet redden uit een brandend gebouw, je bent dan ook een brandweer man. Ik & een vriend wilde het gebouw dus laten instorten en zoveel mogelijk brandjes stichten. En elke keer als het lukte om iets in de fik te zetten, lagen we helemaal dubbel van het lachen!

Op welke prestatie ben je ontzettend trots?
Het feit dat ik maar 1 onvoldoende heb gehaald deze periode, en helemaal geen onvoldoendes sta op mijn raport.

Welke boodschap zou je graag aan anderen willen meegeven?


Lach, maak plezier, geniet van de kleine dingetjes! Het leven is te kort om in veiligheid te leven, om je te concentreren op het negatieve! Geniet van het leven!

Over roseary

Meisje / 22 jaar / Fotografie / Blogger / SCW / Relatie
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op Tag // Project Positief

  1. Madeleine zegt:

    Wauw mooi ingevuld! Wat fijn dat je allemaal voldoendes op je rapport hebt staan :)

  2. Infinity zegt:

    Die quote is geweldig! <3

Geef een reactie

